Перейти до основного вмісту

 11 КЛАС 
28.03

ТЕМА:  ЖИТТЯ  ТА  ТВОРЧІСТЬ М. ВІНГРАНОВСЬКОГО 

ОЗНАЙОМИТИСЬ ІЗ ЖИТТЄВИМ  ТА  ТВОРЧИМ  ШЛЯХОМ  М. ВІНГРАНОВСЬКОГО  ТА  ЙОГО  РОБОТОЮ  "У СИНЬОМУ  НЕБІ Я  ВИСІЯВ  ЛІС".
ЗНАТИ  ІДЕЙНО-ХУДОЖНІЙ  АНАЛІЗ  ТВОРУ

https://www.youtube.com/watch?v=-JIw3-xTrIQ&ab_channel=UA%3A%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%88%D0%B8%D0%B9
30.03
ТЕМА: ЖИТТЄВИЙ  ТА  ТВОРЧИЙ  ШЛЯХ  ГРИГІРА  ТЮТЮННИКА

ЗНАТИ ЖИТТЄВИЙ  ТА  ТВОРЧИЙ  ШЛЯХ  ПИСЬМЕННИКА.ОЗНАЙОМИТИСЬ ІЗ  ЗМІСТОМ  ТВОРУ  "ТРИ  ЗОЗУЛІ  З  ПОКЛОНОМ" (ЗНАТИ ЗМІСТ ТА  ІДЕЮ). 
ГАРНОГО  ДНЯ!



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

9 клас  Ознайомтеся із матеріалом за посиланням:  https://sway.office.com/pBc7BpBszb4x6B09?ref=Facebook Молодець!
 8  клас   ТЕМА:  Володимир  Сосюра.  Коротко про поета.  Патріотичні мотиви його творів Розповідати про письменника. Любов до Батьківщини у поезії "Любіть Україну!" (вивчити напам'ять) Інтимні та пейзажні мотиви творів В. Сосюри: "Васильки", "Осінь"("Облітають квіти, обриває вітер...") Ідейно-художній  аналіз  поезій. Молодець!
 9 клас  Діти, нагадайте твори яких письменників чи поетів-земляків вам найбільше запам'ятались. Підготуйтесь поспілкуватись за планом. 1. Творчість якого  письменника чи поета вам сподобалась. 2. Які твори запам'ятались. 3. Чому. 4. Характеристика основних героїв або подій. Гарного дня!