Перейти до основного вмісту

 7 КЛАС


ТЕМА:  А.  ЧАЙКОВСЬКИЙ .  "ЗА  СЕСТРОЮ"


НАПИСАТИ ТВОРЧУ  РОБОТУ  З  ТЕМИ "ОБРАЗ  ПАВЛУСЯ  ЯК  УТІЛЕННЯ  БЛАГОРОДСТВА І  ЛИЦАРСТВА"


ПРИКЛАД:


Коли я читав повість А. Я. Чайковського «За сестрою», мені здавалося, що переді мною постав герой-богатир з раніше читаних українських дум. Хоч Павлусю було лише п’ятнадцять років, але він часто потрапляє, а потім вибирається із ситуацій, з яких йому, здавалося б, вибратися не під силу. Я розумію, що автор явно перебільшує фізичні можливості свого героя, але, певно, він намагався довести нам, сьогоднішнім, що такі молоді герої — окраса історії України! І ми вже не помічаємо цього перебільшення, бо образ Павлуся захоплює нас, викликає особливу симпатію; його хочеться наслідувати і бути на нього схожим.

Ось Павлусь вирушає в далекі й небезпечні мандри на пошуки сестри, яку щиро любив. Ні лихі часи, ні повна невідомість не зупиняють юного героя, бо його надихають рішучість і сміливість старших співвітчизників-запорожців. Він намагається насамперед собі довести, що гідний їх, вірних захисників нашої землі від татарських набігів.

Андрій Чайковський не ідеалізує Павлуся. Хоч, звісно ж, у першу чергу, наділяє його найкращими рисами, за які хлопця не можна не полюбити. Щодо мене, то я схиляюсь перед патріотизмом сміливого Павлуся, його присягою на вірність рідному краєві, яка звучить у внутрішніх монологах героя, а також перед щирістю та м’якістю душі, теплотою та ніжністю почуттів. Навіть те, що він нібито поступається совістю і вдається до хитрощів і обману татарина, який хотів повернути хлопця до двору Сулеймана, можна виправдати. Ним керувала мета будь-що вижити, щоб здійснити свою мрію — знайти сестричку Ганнусю і визволити її з неволі. Цій благородній меті були підпорядковані всі його вчинки і поведінка, поки не здійснилася його зустріч з сестрою.

Гадаю, образ Павлуся надовго запам’ятається не тільки мені, а й моїм одноліткам, бо хвилює й сповнює душі щирою любов’ю до рідної землі та її історії.







ГАРНОГО  ДНЯ!






Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 6  КЛАС  ТЕМА:  СТАНІСЛАВ  ЧЕРНІЛЕВСЬКИЙ РОЗПОВІДАТИ ПРО ПИСЬМЕННИКА ВІРШІ "ТЕПЛОТА РОДИННОГО  ІНТИМУ..." ,  "ЗАБУЛА ВНУЧКА  В  БАБИ  ЧЕРЕВИЧКИ..."  ВИРАЗНО  ЧИТАТИ ВСЬОГО НАЙКРАЩОГО!
 7  КЛАС ТЕМА:  ГРИГІР  ТЮТЮННИК ПРОЧИТАТИ ПОВІСТЬ "КЛИМКО" ВМІТИ ХАРАКТЕРИЗУВАТИ  ОБРАЗ  КЛИМКА (виписати  цитати ) МОЛОДЕЦЬ!
 6  КЛАС ТЕМА:  ЛІТЕРАТУРА  РІДНОГО  КРАЮ 1. ПРОЧИТАТИ  ТВІР ПИСЬМЕННИКА-ЗЕМЛЯКА (ВІННИЧЧИНИ) ПРО  ДІТЕЙ, ЇХ  ЖИТТЯ, НАВЧАННЯ , ПРИГОДИ І Т.П .  Отож, любі наші читачі, запрошуємо вас поринути у безмежний літературний світ  Вінниччини , який створили для вас наші талановиті  письменники . Біленька Ліна Вітенко Олена Гуцало Євген Кобець Василь Коцюбинський Михайло М'ястківський Андрій Пчілка Олена Стельмах Михайло Подільська земля багата на талановитих людей. Багато з них - люди мистецтва, серед цієї когорти яскраво виділяються ті, хто пов'язали своє життя з пером. На превеликий жаль ми дуже часто захоплюємося популярними світовими авторами, зірками українського слова, забуваючи про тих, хто живе та творить біля нас. Серед представників письменницької родини варто виділити тих, хто своє слово дарує дітям. Адже вони у вже дорослому віці справді мають залишатися у світі дітей, розуміти їхні проблеми, переживання. Мають надзвичайно вдало підбирати слова, щоб зацікавити та навчити.